دوره‌های آموزش حسابداری؛ لازمه ورود به بازار کار

“همان‌طور که گفته شد، آموزش‌های دانشگاهی پاسخگوی نیاز بازار کار نیستند. فردی که در دانشگاه آموزش‌دیده است، باوجود آشنایی و مهارت در فنون حسابداری، به دلیل عدم تجربه عملی، قادر به رفع‌ورجوع امور حسابداری یک شرکت نیست. دوره‌های آموزش حسابداری که در آموزشگاه‌ها و مراکز خصوصی تدریس می‌شوند، به دلیل شیوه ویژه تدریس که بیشتر مبتنی بر نیازهای بازار کار است، تکمیل‌کننده مهارت‌های یک حسابدار دانشگاهی بوده و فرد را آماده فعالیت در شرکت‌ها می‌کنند. آموزش کامل صفر تا صد حسابداری ( این دوره صرفا برای افرادی است که حسابداری را در سطح مبتدی آموزش دیده اند). “

سرفصل های آموزشی این دوره:

ــ آموزش ثبت اسناد حسابداری و آموزش اصول حسابداری

ــ آموزش استاندارد و چارچوب حسابداری مالیاتی

ــ آموزش ثبت اسناد درآمد

ــ آموزش موارد مورد نیاز ممیزان مالیاتی

ــ آموزش بهای تمام شده

ــ آموزش موجودی مواد و کالا

ــ آموزش تهیه تراز نامه و سود و زیان آموزش حسابداری

ــ آموزش اظهارنامه ارزش افزوده

ــ آموزش معاملات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر ق.م.م

ــ آموزش دوره جامع حسابداری قوانین کار و امور اجتماعی

ــ آموزش اظهارنامه عملکرد ــ آموزش تحریر روزنامه و کل

ــ آموزش نرم افزار های حسابداری(سپیدار و دشت و …)

ــ آموزش کامل انبار و عملیات پایان سال

ما در واحد آموزشی مجموعه به صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته همراه شما هستیم و مباحث حسابداری بازارکار را کامل و فشرده همراه با حل صد ها نمونه سوال و آزمون های آنلاین مختلف تدریس خواهیم کرد. دوره آموزش حسابداری لازمه ورود به بازار کار رهنمون ایده پرداز برنـــا فرصتـی است برای یادگیری به صورت فشـــرده و اصولی حسابداری در کنار ملحق شدن به خانواده برنـــا و بکارگیری در پروزه های جاری مجموعه برای بالا بردن سطح دانش مالی به صورت واقعی و بهره مندی از مزایای آن می باشد.

ــ برای اطلاع از شرایط و نحوه برگزای دوره‌های آموزش حسابداری؛ لازمه ورود به بازار کار، با شماره تلفن 09355547269 تماس حاصل فرمایید.