“از سویی دیگر افراد بسیاری هستند که تحصیلات حسابداری ندارند، اما یا علاقه‌مند به فعالیت در این رشته هستند و یا در حال حاضر در چنین جایگاه شغلی‌ای قرار دارند و قصد دارند حسابداری را به صورت اصولی فراگیرند. ثبت‌نام در دوره‌های آموزش حسابداری، حسابرسی و مالیات که در مراکز غیردانشگاهی تدریس می‌شوند، بهترین و کاربردی‌ترین روش برای فراگیری حسابداری از پایه است. در این دوره‌ها، به‌صورت تخصصی و کاربردی به مباحث حسابداری و حسابرسی پرداخته‌شده و فراگیر با یادگیری حسابداری از پایه و مقدماتی تا پیشرفته، آماده ورود به بازار کار می‌شود. “

سرفصل های آموزشی این دوره:

ــ آموزش حسابداری

ــ آموزش حقوق و دستمزد

ــ آموزش بیمه و مالیات

ــ آموزش ارزش افزوده

ــ آموزش معاملات فصلی

ــ آموزش ثبت اسناد مدارک

ــ آموزش بهای تمام شده

ــ آموزش حسابداری مالیاتی

ـــ آموزش اظهارنامه مالیاتی

ــ آموزش نرم افزار حسابداری

ــ آموزش موجودی مواد و کالا         

ــ آموزش کامل انبار و عملیات پایان سال

ما در واحد آموزشی مجموعه به صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته همراه شما هستیم و مباحث حسابداری را کامل و فشرده همراه با حل صد ها نمونه سوال و نمونه اسناد شرکتهای مختلف تدریس خواهیم کرد. دوره آموزش حسابداری برای رشته‌های غیـر مرتبط رهنمون ایده پرداز برنـــا فرصتـی است برای یادگیری به صورت فشـــرده و اصولی حسابداری در کنار ملحق شدن به خانواده برنـــا و بکارگیری در پروزه های جاری مجموعه برای بالا بردن سطح دانش مالی به صورت واقعی و بهره مندی از مزایای آن می باشد.

ــ برای اطلاع از شرایط و نحوه برگزای دوره‌های آموزش حسابداری برای رشته‌های غیر مرتبط، با شماره تلفن 09355547269 تماس حاصل فرمایید.