تفاوت اساسی بین خدمات مالی و خدمات مدیریتی:

خدمات مالی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشتر شامل انجام امور حسابداری و مالی، تهیه انواع گزارشات مالی، تنظیم قراردادها و انجام امور مالیاتی است. درواقع خدمات مالی، همه خدماتی که برای مدیریت مالی یک شرکت یا سازمان نیاز دارید را پوشش می‌دهند.
اما خدمات مدیریت با توجه به گذارشات خروجی آنالیز شده خدمات مالی و سایر دوایر بنگاه اقتصادی در راستای پایدار ساختن سود و همچنین افزایش توان رقابتی نقش‌آفرینی می‌کند.
مدیریت پروژه/ مدیریت مالی/ مدیریت ریسک/ بازاریابی و فروش / مدیریت استراتژیک / مدیریت منابع انسانی برخی از خدمات قابل ارائه شرکت خدمات مالی و مدیریتی برنا می باشد
این‌گونه میتوان عنوان کرد که وظیفه اصلی یک گروه ارائه دهنده خدمات مدیریت یا یک مشاوره مدیریت کسب و کار طراحی و ارائه بهترین راه‌کارها در حوزه‌های فوق می‌باشد. پس به عبارت ساده در پاسخ به سؤال خدمات مدیریت چیست؟» می‌توان گفت شخص یا گروهی که بهترین راه‌کارها را در حوزه تعریف ‌شده برای نیل به رسیدن به اهدافی از قبل طراحی‌شده ارائه می‌نمایند.
تیم حرفه ای شرکت خدمات مالی و مدیریتی برنا تلاش کرده اند تا اطلاعات جامعی در زمینه های اصلی مورد نیاز مدیران که برای پیشبرد اهداف خود به آنها نیاز دارند گرد اورده تا هم شناخت ، نسبت به این سر فصل ها افزایش یابد و هم انتخابی آگاهانه با آنچه در تعریف عموم وجود دارد انجام شود.

 

خدمات مالی مدیریتی

شرکت خدمات مالی و مدیریتی رهنمون ایده پرداز برنــا قادر به ارائه مشاوره‌های مدیریتی در امور مدیریت نقدینگی، وامها، پیش‌بینی‌های بودجه و مالی و تدوین و کاربرد مراکز مسئولیتی درآمد، هزینه و حسابداری صنعتی می‌باشد.
ارائه بسته‌های مالی/تجاری به فراخور نوع فعالیت و تجارت سازمانها از جمله خدمات حرفه‌ای مشاوران شرکت خدمات مالی و مدیریتی رهنمون ایده پرداز برنــــا می‌باشد.

 

فــروش

فروش چیست؟ آموزش صفر تا صد فروش
یکی از مهم‌ترین مباحثی که در دنیای کسب و کارها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک وجود دارد، فروش است. فروش نه تنها در بقای کسب و کارها، بلکه در زندگی مردم هم تاثیر بسزایی دارد. در دنیای امروزی مبحث فروش بسیار گسترده‌تر از قبل شده است و دیگر به سادگی گذشته نیست.
وارد شدن فضای آنلاین و افزایش تعداد کسب و کارها و افرادی که قصد دارند فروش انجام دهند، باعث شده است تا احتمال موفقیت در فروش کم شود. در بازاری با این شرایط راه‌حل این است که آموزش‌های مربوط به فروش را جدی بگیرید. اگر برای فروش، آموزش‌های لازم را دیده باشید، می‌توانید احتمال موفقیت کسب و کار خود، یا درآمد بیشتر برای خود را بالا ببرید.

فروش چیست؟ تعریف فروش
برای اینکه بتوانیم کاری را به درستی انجام دهیم، باید در ابتدا آن را به خوبی بشناسیم و با مفاهیم اولیه آن آشنا شویم. فروش در واقع فعالیت‌هایی است که یک فرد یا شرکت انجام می‌دهد تا در قبال دریافت مبلغی کالا یا خدماتی را به مصرف‌کننده ارائه دهد.
اما این تعریف بسیار ابتدایی است و برای این مبحث پیچیده بسیار ساده است. فروش در دنیای امروزی را شاید به درستی نتوان تعریف کرد اما می‌توان اینگونه گفت که این مبحث در دنیای کنونی شامل جزئیات و نکات بسیار دیگری می‌شود. مثلا هر کسب و کاری برای موفقیت در فروش خود باید برنامه‌ای جداگانه برای ورود به بازار آنلاین و آفلاین داشته باشد.
علاوه بر این موارد به دلیل اینکه تعداد فروشندگان نسبت به قبل بسیار افزایش یافته است، باید سعی کنید که ارزشی ایجاد کنید تا مشتری‌ها شما را به جای رقبای خود انتخاب کنند و بعد از خریدی که از شما داشتند، دوباره به سراغ شما آیند. در ادامه به این موضوع هم خواهیم پرداخت که چگونه این کار را انجام دهید و از مشتری اولیه خود، مشتری وفادار و دائمی بسازید.

انواع روش‌های فروش موفق
برای فروش خدمات یا کالای خود به افراد از روش‌های متفاوت و گوناگونی می‌توانید استفاده کنید. اما برخی از روش‌های فروش هستند که امتحان خود را پس دادند و به عنوان روش‌هایی موفق برای فروش شناخته شده هستند.

همانطور که می‌دانید با اضافه شدن فضای آنلاین و فروش غیرحضوری، نیازهای خریداران هم تغییر کرده است و روشی موفق است که بتواند خود را با این تغییرات به سرعت تطبیق دهد تا نیازهای خریدار را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

شاید از خود سوال کنید که انواع روش‌های فروش دقیقا چیست و چه کاربردی دارد. به مطالعه ادامه دهید تا به پاسخ این سوال دست پیدا کنید.

انواع روش های فروش – آموزش فروش
۱. فروش تبادلی
همانطور که از اسم این روش پیداست، تکنیک فروش تبادلی به صورت مستقیم وارد عمل می‌شود و محصول یا خدمت خود را به مشتری عرضه می‌کند و به صورت مستقیم از مشتری می‌خواهد که جنس را خریداری کند. این روش، روشی قدیمی است که امروزه کاربرد بسیار کمی دارد نوعی ارتباط یک‌طرفه محسوب می‌شود که همین موضوع شانس تکرار فروش را کم می‌کند.

۲. فروش محصول محور
فروش محصول محور هم به نوعی شبیه روش قبل است با این تفاوت که در این روش، فروشنده سعی می‌کند ویژگی‌ها و مزایای جنس خود را بیشتر نمایان کند تا شما را برای خرید آن محصول یا خدمت قانع کند. این روش با اینکه یکی از روش‌های قدیمی فروش محسوب می‌شود، اما هنوز هم افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند و موفق هم هستند.

۳. فروش نیازها
یک فروشنده با استفاده از این تکنیک فروش، نیازهای مشتری را از طریق سوالات مختلف شناسایی و مشخص می‌کند. سپس یک راه‌حل برای آن نیازها ارائه می‌دهد تا مشتری را مجاب کند که برای برطرف کردن مشکل خود خرید را باید انجام دهد. این باعث ایجاد یک گفتمان بین فروشنده و مشتری می‌شود اما تجربه نشان داده که نمی‌تواند مشکلات خاصی را که مشتری ممکن است داشته باشد، حل کند.

۴. فروش مشاوره‌ای
این روش از فروش بر پایه‌ی اعتماد و ارتباط بین مشتری و فروشنده است. با استفاده از این روش، دیگر نیازی نیست که فقط روی محصول متمرکز شوید. چیزی که در این تکنیک اهمیت بیشتری دارد، ایجاد ارتباط با مشتری و جلب اعتماد اوست. در فروش مشاوره‌ای، خریدار شما را به دید یک مشاور می‌بیند و نه فروشنده. پس باید سعی کنید که در حد یک مشاور اطلاعات داشته باشید تا اعتماد مشتری را بهتر و بیشتر جلب کنید.

۵. دید کلی نسبت به فروش
تحقیقات زیادی ثابت کرده‌است که فروشندگانی که تجربه این نوع خاص از فروش را دارند، کارهای متفاوتی را با مشتریان خود انجام می‌دهند. مدلی برای فروش وجود دارد که باعث می‌شود تا دید بازتر و بهتری نسبت به فروش شرکت یا کسب و کار خود برای مشتریان ایجاد کنید.

این مدل در ۳ سطح ساده درست شده است که نتایج موفقی را هم به ارمغان ‌آورد.

سطح اول ایجاد ارتباط، در این سطح فروشنده‌ها باید سعی کنند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و از این طریق اطلاعاتی درباره مشتریان و نیازهای آن‌ها به دست آورند.

سطح دوم متقاعد کردن است، در آن فروشنده‌ها مشتریان خود را متقاعد می‌کنند که می‌توانند به حداکثر بازدهی با ریسک پایین‌تر دست یابند و به مشتریان تضمین می‌دهند که در بین رقبا انتخاب بهتری کردند.

سطح سوم از دید کلی نسبت به فروش، به عنوان مرحله همکاری شناخته می‌شود، که فروشنده‌ها ایده‌های جدید را به میز می‌آورند و مشتری را آماده‌ی انجام خریدهای بیشتر می‌کنند.

مهم است که تشخیص دهید که هر کدام از این روش‌های فروش جایگاه خود را دارند. اگر شما روش فروشی را که کاملا برای مشتری شما مناسب است، ادامه دهید، پس در موقعیت خوبی برای استفاده از روش خاص در مسیر درست و در زمان به موقع برای به دست آوردن نتایج مناسب برای شما و مشتری خواهید بود.

۶. فروش اجتماعی
دورانی که مدام تلفن شما زنگ می‌خورد و باید جواب می‌دادید تا ثبت سفارش کنند، تمام شده و امروزه با رونق فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به راحتی و با دردسر بسیار کمتر سفارش‌هایی که به شما می‌شود را ثبت کنید و انجام دهید.

متدولوژی اینباند برای فروش
در ابتدا باید گفت که تفاوت متدولوژی با فرآیندهای فروش در این است که فرآیندهای فروش به صورت پلکانی و طبقانی انجام می‌شوند اما متدولوژی‌ها به صورت جدا از هم صورت می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین متدولوژی‌ها برای فروش، اینباند است.

متدولوژی اینباند بیان می‌کند که به جای هزینه برای تبلیغات در فضاهای مختلف، خریداران را با محتوای مناسب و مرتبط جذب کنید. علاوه بر این موضوع با توجه به انتخاب‌های زیادی که برای مشتریان وجود دارد، تیم‌های فروش باید بتوانند نیازهای خریداران را به بهترین نحو برطرف کنند و مزیتی نسبت به رقبای خود داشته باشند تا انتخاب اول مشتریان باشند.

خریداران اکنون می‌توانند بیشتر اطلاعات مربوط به محصول مدنظر خود را از طریق اینترنت یا روش‌های دیگر پیدا کنند و قبل از اینکه با یک فروشنده مواجه شوند، می‌توانند بفهمند که به چه محصولات یا خدماتی از آن شرکت نیاز دارند. همین امر باعث شده تا تکنیک‌های فروش سرد مثل، تماس‌های سرد و ایمیل‌های فروش نامربوط بازدهی کمتری داشته باشند.

خریداران به نظرات و تجربه دیگر کاربرانی که از محصول موردنظرشان استفاده کرده است، بسیار اهمیت می‌دهند و ممکن است نظرات مردم درباره یک محصول، نظر افراد را به صورت کلی عوض کند. این نکته دیگری است که در متدولوژی اینباند وجود دارد. و نقش تجربه کاربری را بسیار بیشتر از قبل کرده است.

در متدلوژی اینباند فرآیند فروش تقریبا توسط مشتریان انجام می‌گیرد و تیم‌های فروش با توجه به نیاز و خواسته مشتریان خود برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.

فرآیند فروش
حالا که ما تفاوت بین یک فرآیند فروش و روش فروش آن را پوشش دادیم، بیایید شش مرحله از فرآیند فروش را بررسی کنیم تا بتوانید تیم فروش خود را برای انجام این فرآیند توسعه دهید.

فرایند فروش – آموزش فروش

چشم‌انداز
چشم‌انداز، فرآیند منبع‌یابی محصول جدید و اولیه است که از طریق فرآیند فروش شروع به کار می‌کند. این بخش مهمی از فرآیند فروش و بخشی از گردش کار روزانه یا هفتگی نمایندگان فروش است.

چشم‌انداز ممکن است شامل تحقیقات آنلاین در مورد سایت‌هایی مانند LinkedIn یا سایت Quora باشد. همچنین ممکن است در کنفرانس‌ها و یا رویدادهای صنعتی اتفاق بیفتد. علاوه بر این، شما می‌توانید از مشتریان یا همکاران فعلی خود درخواست کنید تا برای آینده از سمت خود افرادی را معرفی کنند.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) چیست؟ ۹ راهکار برای CRO

مرحله ارتباط فرآیند فروش شامل آغاز ارتباط نمایندگان فروش با مشتریان در مرحله اولیه است که منجر به جمع‌آوری اطلاعات می‌شود. بخش دوم این مرحله جمع‌آوری اطلاعات جدید است. فارغ از اینکه مشتری چه تصمیمی دارد، باید بتوانید اطلاعات خوبی از او به دست بیاورید تا در دفعات بعدی بتوانید پیشنهاد خرید مناسب‌تری برای او ارسال کنید.

تحقیقات
بعد از انجام مراحل بالا، نوبت تحقیق است، زمانی که نمایندگان فروش بیشتر در مورد هر چشم‌انداز و شرکت یاد می‌گیرند. این کار به نمایندگان اجازه می‌دهد که یک تجربه شخصی و مناسب‌تر ارائه کرده و احتمال بستن قرارداد را بهبود بخشند.

بخش کلیدی این مرحله درک چالش‌ها و نیازها و ایجاد این احساس است که محصول یا سرویس شما چگونه می‌تواند کمک کند.

این قسمت ممکن است به یک نماینده‌ی فروش که بتواند با افراد دیگری که در بخش‌های مختلف کار می‌کنند هم نیاز داشته باشد.  برای صحبت با افراد دیگر در بخش‌های مختلف برای به دست آوردن یک دیدگاه جامع از کسب‌وکار و اهداف آن نیاز داشته باشد. بسیاری از نمایندگان قدیمی می‌گویند که یک فروشنده خوب این شرکت را به عنوان یک کل بهتر از چشم‌انداز فردی که آنجا کار می‌کند درک می‌کند.

ارائه
این مرحله به طور معمول زمانی است که فروشنده شما یک ارائه رسمی یا نمایش محصول یا سرویس شما را برای مشتری خود انجام می‌دهد یا داده است.

ارائه محصولات بسیار وقت‌گیر است. بنابراین بهتر است که اگر چند نیرو برای فروش محصولات خود دارید، تنها برخی از آن‌ها را در این بخش استفاده کنید. دلیل وقت‌گیر بودن آن هم، این است که حالا که مشتری به شما اطلاعات داده، منتظر است تا از شما درباره محصول اطلاعات بیشتری به دست آورد و محصول را ملموس‌تر حس کنید.

هر ارائه باید متناسب با موارد استفاده خاص از مشتری و نقاط نیاز او باشد.

ایرادها و مشکلات
بعد از انتشار محصول و ارائه آن به مصرف کنندگان، باید آمادگی هرنوع اعتراض یا انتقاد از سوی مشتریان را داشته باشید. انتقاد و اعتراض بخشی از فرآیند فروش است که کمک می‌کند کیفیت بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید. و در نهایت محصولی آماده کنید که باب میل مشتریان باشد.

پایان فروش
بعد از انجام مراحل بالا می‌توان گفت که شما یک فرآیند موفق را برای فروش محصولات خود انجام دادید. بسته به اینکه شرکت شما به چه صورت و با چه نوع مشتریانی بیشتر کار می‌کند، باید نوع اتمام فروش خود را انتخاب کنید. مثلا اگر شرکتی هستید که مشتریان شما کسب و کارهای دیگر هستند، باید برای انجام و نهایی شدن فروش قراردادی تنظیم کنید.

ارتباط را حفظ کنید و به فروش خود ادامه دهید.
درست است که بعد از اتمام فروش و نهایی کردن قرارداد شما یک فرآیند موفقیت‌آمیز فروش را طی کردید، اما هنوز کار تمام نشده است و مرحله‌ی دیگری وجود دارد. شما باید برای افراد یا شرکت‌هایی که از شما خرید کردند، پیشنهادی داشته باشید که خرید بعدی را نیز حتما از شما انجام دهند.

سعی کنید در هنگام نهایی کردن خرید، شماره تلفن یا راهی برای حفظ ارتباط از مشتریان خود بگیرید تا بتوانید آن‌ها را برای حراج‌ها، فروش‌های فوق‌العاده و محصولات جدید مطلع کنید. حفظ ارتباط بعد از انجام خرید، به شما کمک می‌کند تا مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید و این دقیقا همان چیزی است که هرشخص یا کسب و کاری در فروش به دنبال آن است.

تکنیک های فروش موفق
مطالبی که در قسمت قبل گفته شد، فرآیند کلی فروش بود. اما در این راه و برای داشتن فروش بهتر دانستن تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند تا فروش و مشتریان بیشتری داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا این تکنیک‌ها را با شما درمیان بگذاریم تا اگر صاحب کسب و کار هستید یا به هرنوعی شغل مرتبط با فروش دارید بتوانید بهتر این کار را انجام دهید.

به یاد داشته باشید، توسعه مداوم و بهبود فرآیند فروش، کار تیم فروش را بهبود می‌بخشد.
برای دریافت مشاوره های لازم نسبت به افزایش فروش با تکیه بر تکنیک های به روز با کارشناسان تیم برنامه ریزی فروش شرکت رهنمون ایده پرداز برنا تماس حاصل فرمایید.

 

بازاریابی

تاثیر بازاریابی در فروش و جذب مشتری
بازاریابی در دنیای فروش
بازاریابی مدرن چیزی بیش از تولید کالاهای خوب، قیمت مناسب و دسترسی آسان به آنها است. امروزه، جذب مشتری جدید در خرده فروشی ها علاوه بر وفاداری آنها به مشتری و وفاداری مشتری به آنها ، اهمیت زیادی پیدا کرده است و تلاش ها در این زمینه در مشاغل گوناگون به شدت رو به افزایش است.
هزینه نگه داشتن مصرف کنندگان در حال حاضر کمتر از هزینه های دستیابی به مشتریان جدید است. دنیای امروز متشکل از یک فرایند ترکیبی هزینه و سود است. شرکت ها مجبورند در رابطه بین نگرش و رفتار مصرف کنندگان خود تجدید نظر کنند. همه مشاغل باید آنچه را که باید ارائه دهند با سلیقه و نیاز مصرف کننده ارتباط می دهند. تبلیغات نوین به روشهای انگیزشی جذب مصرف کننده برای خرید محصول اشاره دارد.
از تبلیغات به عنوان هرگونه ارتباطی برای آگاه سازی ، ترغیب و یا یادآوری مردم در مورد کالاها ، خدمات ، ایده ها ، مشارکت جامعه یا تأثیر بر جامعه استفاده می شود. ارتقاء (همچنین به آن ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) نیز گفته می شود) عمدتا از پیامها و رسانه های مرتبط تشکیل شده است که برای برقراری ارتباط با بازار استفاده می شود.
استراتژی ارتباطات بازاریابی
IMC به عنوان «استراتژی ارتباطات بازاریابی» تعریف می شود که نیاز دارد تا یک شرکت استراتژی هایی را اتخاذ کند که عناصر تبلیغی مختلف را هماهنگ کند و این فعالیت های تبلیغاتی با سایر فعالیت های بازاریابی که با مشتریان ارتباط برقرار می کنند یکپارچه شده است. مبانی استراتژی تبلیغاتی شامل انتقال پیام ارتباطی از تولیدکننده به مصرف کننده است. هدف از این پیام ترغیب مخاطبان برای خرید محصول یا استفاده از خدمات است.
بنابراین مصرف کننده باید متناسب با پیام باشد و بتواند آن را به گونه ای تفسیر کند که قصد خرید یا استفاده از خدمات مد نظر خود را داشته باشد.
شرکتها باید با مشتریان فعلی و بالقوه خود ارتباط برقرار کنند و بنابراین نوع تبلیغات این امر را در روند بازاریابی بسیار مهم می کند. یک شرکت مدرن یک سیستم ارتباطی بازاریابی پیچیده را مدیریت می کند. ترکیب تبلیغاتی شامل ابزاری مانند تبلیغات ، روابط عمومی ، ارتقاء فروش ، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی است. این عناصر در ترکیب ارتباطات بازاریابی یکپارچه گنجانده شده اند. قبل از اینکه شرکتها بتوانند روند ارتباطی را به سمت مصرف کننده آغاز کنند ، آنها باید اهداف تبلیغاتی را تعریف کنند. اینها اهدافی هستند “که استراتژی تبلیغاتی” یک شرکت را تعیین می کنند ، به عنوان مثال ، افزایش فروش به  یا رسمیت شناختن نام تجاری که ممکن است نیاز به یک ترکیب تبلیغاتی متفاوت داشته باشد.
ما با تکنیک های به روز بازاریابی در کنار شما هستیم.
کافیست جهت استفاده از استراتژی بازاریابی و افزایش فروش با کارشناسان تیم شرکت خدمات مالی و مدیریتی رهنمون ایده پرداز برنا 
تماس بگیرید.

 

خدمات اداری

خدمات اداری و پرسنلی از مهم ترین اصول شرکت ها و دفاتر تجاری و اقتصادی است، بدین منظور نهایت دقت و مویشکافی در این امر باعث جلوگیری از شکست و ضرر شرکت ها در نظم کاری و برنامه مالی خواهد شد. از اصول خدمات اداری و پرسنلی که باید به آن دقت کرد و همیشه در نظر داشت امور حضور و غیاب کارکنان و پرسنل شرکت، کارت زنی پرسنل، محاسبه کارکرد ها و کار در روز های تعطیل و اضافه کاری ها، حق بیمه و پرداخت دستمزد به اضافه مزایای آن باید صورت بگیرد که از اصلی ترین و پر اهمیت ترین خدمات ادارای و پرسنلی می باشد که حسابدار بایستی با دقت این موارد را انجام دهد.
امور اداری مانند حضور و غیاب پرسنل ، محاسبه کارکرد آنها ، کارت زنی ، محاسبه جمعه کاری و تعطیلات ، حق بیمه ، پرداخت حقوق و مزایا و بسیاری دیگر باید در نهایت دقت و تبحر انجام شود برای دستیابی به یک چنین هدفی باید انجام امور به افراد متخصص و متبحر سپرده شده و یا اینکه از این افراد مشورت گرفته شود .

از جمله خدمات اداری به شرح زیر است :

 

ــــ انجام امور کارگزینی و پرسنلی
ــــ اجرا و پیاده کردن طرح طبقه بندی مشاغل در واحد های بزرگ
ــــ تهیه و تنظیم ایین نامه های اداری
ــــ مشاوره و راهنمایی در خرید سیستم های اتوماسیون اداری و اجرا کردن آن
ــــ تنظیم و انعقاد قرارداد های پرسنلی (ازمایشی-موقت-دائم)طبق اخرین بخش نامه ها
ــــ نصب و راه اندازی سیستم های حضور و غیاب و ارتباط ان با سیستم حقوق
ــــ تهیه پرونده های پرسنلی به صورت دستی و یا مکانیزه
ــــ انجام کلیه کارهای مربوط به خاتمه کار و مراحل تسویه حساب کامل با پرسنل
ــــ ثبت نام بیمه افراد در سازمان تامین اجتماعی و دریافت کد بیمه ای
ــــ انجام امور مربوط به تعویض دفترچه های بیمه و یا تمدید ان ها
 انجام امور کارگزینی و استخدامی

از دیگر کار هایی که جز خدمات اداری و پرسنلی محسوب می شود انجام امور کارگزینی و استخدامی می باشد که بایستی این امور به شیوه های مختلفی چون انتشار آگهی استخدامی، تماس و ارتباط با موسسه های کاریابی، تهیه و تنظیم فرم های اطلاعات شخصی و مهارت و غیره.

همچنین آگاهی از اینکه که ارائه درخواست به موسسات کاریابی می تواند جهت استخدام نیرو می تواند یکسری معافیت های مالیاتی داشته باشد به نفع شرکت بوده و باعث پیشبرد منابع مالی شرکت خواهد شد. حتی با وجود واحد اداری و کارگزینی باز هم می توان با مشورت گرفتن از موسسات خدمات حسابداری و مالیاتی از منافع و معافیت های مالی و امتیازات پس از آن سود برد.
ثبت و تنظیم و عقد قراداد های کاری مدت تعیین شده کارکنان، قراداد های تمدیدی، قراداد آزمایشی، قرارداد های جدید، قراداد جهت مشاوره، انتقالی ها و جابجایی ها، اتمام خدمت کارکنان و این چنین مواردی طبق مقررات و دستورالعمل های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خدمات اداری و پرسنلی محسوب می شود.
شرکت ها موظف هستند طبق قوانین و مقررات وزارت کار بر حسب نیاز خود نیروها جدیدی را به تمام وقت یا پاره وقت یا مشاوره ای استخدام نمایند، اما باید در عقد قرارداد و یا ختم قراداد خود با پرسنل دقت نمایند و موارد ذکر شده در قرارداد باعث مشکلاتی برای کارفرما نشود، برای مثال پرسنل شرکت پس از پایان قراداد بایستی از نظر پزشکی آزمایش شود تا سلامتیِ وی تایید شود در غیر اینصورت برای کارفرما از نظر قانونی مشکلاتی پیش خواهد آمد.

 

تهیه پرونده های پرسنلی

شرکت ها، دفاتر، ادارات و … بایستی برای تمام پرسنل و کارکنان خود پرونده هایی دارای مدارک مورد نیاز تشکیل دهند، مدارک پیش پا افتاده ای چون چند قلم عکس پرسنلی، کپی کارت ملی و شناسنامه، فرم اطلاعات شخصی، مدارک تحصیلی، مدارک سابقه کار و مهارت ها و… که این مدارک باید برای هر فرد به صورت یک پرونده اختصاصی در بایگانی محفوظ بماند.
همچنین یکسری از مدارک دارای اهمیت بوده و ثبت و ضبط آن و محافظت از آن دارای اهمیت ویژه ای است، مدارکی چون چک یا سفته جهت ضمانت، آدرس و تلفن و مشخصات کامل محل زندگی و اطلاعات تماس، بنابراین حفظ این اطلاعات کاملا محرمانه بود و خروج این اطلاعت از بایگانی باعث دردسر برای کارفرما خواهد شد.

 

تهیه وتنظیم قراردادهای پرسنلی (دائم – موقت – معین)

قرارداد کار دارای مشخصات کارگر و کارفرما می باشد که در تنظیم آن باید به نکات زیر توجه داشت:

میزان حقوق نوع کار محل انجام کار تاریخ عقد قرارداد موارد وابسته به نوع فعالیت مدت قرارداد

 

تنظیم قوانین مربوط به مرخصی

مرخصی گرفتن شرایط خاصی دارد و برای شخص شاغل یک حق قانونی محسوب می شود.شخص انتخاب می کند که در چه روزی به انجام امور شخصی خود بپردازد. به این روز که در آن فرد از کار تعطیل است مرخصی یا تعطیلی کاری می گویند. این قانون تنها برای اشخاصی صادق است که حق بیمه دارند و دارای شغلی برای انجام دادن هستند. افرادی که به صورت روز مزد یا ساعتی کار می کنند، حق مرخصی ندارند. برای افرادی که به صورت پاره وقت کار می کنند و یا به صورت مشاوره ای و یا پروژه ای کاری انجام می دهند بر اساس نوع بیمه و توافق با کارفرما شرایط مرخصی تعیین می شود.

مرخصی بدون حقوق مرخصی استحقاقی مرخصی ساعتی مرخصی ازدواج یا فوت بستگان مرخصی استعلاجی مرخصی زایمان
سفرهای طولانی، مشکلات خانوادگی و مسائلی از این قبیل کسر از حقوق ندارد برای انجام کارهای شخصی و روزانه خود عضو درجه یک خانواده خود را از دست بدهند و یا ازدواج کنند. مخصوص زمانی است که کارمند یا کارگر بیمار باشد. مخصوص ایام بارداری و شیردهی مادر است

 

ثبت و تهیه و ارسال بیمه نامه ها

یکی دیگر از وظایف موجود شرکت ها تهیه و ثبت بیمه نامه پرسنل است که بایستی سر زمان تعیین شده و در فرمت خواسته شده به سازمان تامین اجتماعی کشور ارسال گردد. همچنین کارفرمایان باید در کسب اطلاعات پرسنل و کارکنان دقت نمونده و نسبت به ارسال دقیق اطلاعت خاطر جمع باشند در غیر اینصورت اگر کوچکترین اشکالاتی در بیمه نامه کارکنان به چشم بخورد، کارکنان می تواند شکایت خود را از کارفرما نسبت به بیمه نامه به سازمان تامین اجتمایی بفرستند.

 

پرداخت حقوق پرسنل

همچنین در پرداخت حق و حقوق و دستمزد پرسنل بایستی به تمامی موارد کاری از جمله ثبت و تهیه و تنظیم کارکرد های کارکنان و مرخصی ها و غیب روزانه و ساعتی کارکنان، ساعت دقیق کارکرد ماهانه، ماموریت ها، شب کاری و تعطیل کاری و نوبت کاری و اضافه کاری ها، مرخصی های استحقاقی و استعلاجی و دیگر موارد این چنینی دقت لازم رو به عمل آورد که در پرداخت حقوق دقیق پرسنل تاثیرگذار خواهد بود. و ملزم به ذکر است که کوچکترین خطایی در اعمال برگه حقوقی کارکنان باعث اعتراض کارکنان و یا ضرر کارفرما خواهد شد که برای آسوده خیال بودن در این مسائل می توان به طور موقت یا دائم از مشاوران متخصص این امور کمک و یاری خواست.

 

نصب دستگاه ورود و خروج پرسنل

ورود دستگاه های اتوماتیک ثبت ورود و خروج دیگر دردسر های گذشته مثل ثبت ورود و خروج افراد به صورت دستی در دفتر های بزرگ و بایگانی آن به صورت ماهیانه به پایان رسید.
امروز با نصب و راه اندازی دستگاه های ورود و خروج پرسنل به صورت کارت زن، نگه داشتن اثر انگشت و یا ثبت چهره می توان ورود و خروج کارکنان را به طور خودکار در سیستم ثبت کرد و این سیستم در چند ساله اخیر با کارایی مفیدی که داشته بسیار کارآمد بوده.
خدمات اداری و پرسنلی بخشی دیگر از خدمات گروه ایران تکس است. که با توجه به تجربه چندین ساله در این حوزه به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت . برای اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در تماس باشید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید جهت دریافت هرگونه خدمات اداری و مشاوره با شماره تماس 09355547269 تماس حاصل فرمائید.

 

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری چیست و انواع روش های آن کدامند؟
واژه سرمایه گذاری می‌تواند دامنه وسیعی از فعالیت‌ها را شامل شود. این واژه می‌تواند شامل سرمایه گذاری در گواهی سپرده، اوراق قرضه، سهام عادی یا صندوق‌های مشترک سرمایه گذاری باشد.
اگرچه کسانی که به صورت حرف‌های به سرمایه گذاری می‌پردازند از دارایی‌های دیگری، از قبیل گواهی خرید، برگ اختیار خرید و فروش سهام و دارایی‌های مشهود مانند طلا و اشیاء قیمتی برای انجام سرمایه گذاری نیز استفاده می‌کنند.
سرمایه گذاری می‌تواند دارای درجات مختلف ریسک‌پذیری باشد و هر فردی، خواه شخصی با تحصیلات دانشگاهی و خواه یک شهروند عادی، می‌تواند با توجه به شرایط خود از تصمیمات سرمایه گذاری استفاده کند.
ماهیت سرمایه گذاری چیست؟
سرمایه گذاری عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آتی نگهداری خواهد شد.
بنابراین مستلزم مدیریت ثروت سرمایه گذاران است. این ثروت شامل مجموع درآمد فعلی و ارزش فعلی درآمدهای آتی است؛ بنابراین ارزش فعلی و مفهوم بهره مرکب می‌تواند نقش مهمی را در این فرایند داشته باشد.
هدف سرمایه گذاران معمولا، رشد و توسعه سرمایه خود و بهره مندی از منافع آن در آینده هست. آن ها معمولا ممکن است سرمایه خود را به مدت طولانی و طی سال‌ها و دهه‌ها نگه داشته و از سود دهی آن بهره ببرند. البته سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف دارای تعابیر مختلفی است.
برای مثال، در اقتصاد شرکت ها، شامل ایجاد و تامین سرمایه اولیه و یا افزایش سرمایه در شرکت‌ها است که در انتظار پیشرفت کسب و کار و سود بیشتر است. هر چقدر سرمایه یک شرکت بیشتر باشد، بهتر می‌توان به سود و درآمد بیشتری دست پیدا کند.
در علم اقتصاد
سرمایه‌گذاری یعنی خرید کالایی که در حال حاضر مصرف نمی‌شود اما در آینده فرد به آن نیاز پیدا خواهد کرد و آن کالا برای او سودآور خواهد بود.
در علم مالی
سرمایه‌گذاری به این معنی است که فرد یک دارایی مالی نظیر سهام را می‌خرد و پیش‌بینی می‌کند که آن دارایی مالی در آینده سودآور خواهد بود و قیمتش افزایش خواهد یافت، لذا با فروش به قیمت بالاتر سود خوبی به دست خواهد آورد.
با توجه به سوابق تیم مدیریت سرمایه شرکت رهنمون ایده پرداز برنا شما میتوانید در مورد چگونگی بهترین روش های سرمایه گذاری پر بازده و زود بازده و چگونگی دریافت انواع تسهیلات جهت تامین مالی سرمایه ثابت و در گردش با مشاوران ما از راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار نمایید.
کافیست جهت استفاده از استراتژی سرمایه گذاری با کارشناسان تیم شرکت خدمات مالی رهنمون ایده پرداز برنا تماس حاصل فرمایید.