دوره آموزش حسابداری مالیاتی

” آموزش حسابداری مالیاتی باید به گونه‌ای باشد که شما را با انواع مالیات و روش محاسبه آن‌ها آشنا کند. تسلط بر اصول حسابداری برای انجام حسابداری مالیاتی کافی نیست و شما باید از قوانین و مقررات مالیاتی نیز اطلاعات و دانش کافی داشته باشید. حسابدارانی که اطلاعات و مهارت محاسبه مالیات را دارند، عناوین شغلی و درآمد بیشتر نصیبشان می‌شود. حتی با داشتن دانش مالیاتی، احتمال موفقیت شما به عنوان حسابدار مالیاتی تضمین شده نیست. مهارت‌ها و توانایی‌های شما است که جایگاه و نقش شما را در شرکت ها، سازمان‌ها، ادارات و موسسات مشخص می‌کند. بنابراین باید به سراغ دوره آموزش حسابداری مالیاتی بروید که در کنار آموزش‌های تئوری و نظری، شامل بخش‌های عملی و کاربردی هم باشد. آموزش حسابداری مالیاتی چه به شکل حضوری و چه به شکل آنلاین، باید تمامی مباحث و سرفصل‌های حسابداری مالیاتی و قوانین مالیات را در بر بگیرد.”

دوره حسابداری مالیاتی

دوره حسابداری مالیاتی پکت، می‌تواند گزینه خوبی برای مدیران، حسابداران و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری یا رشته‌های مرتبط با آن باشد. با در نظر گرفتن بازارکار و مزیت‌های شغلی حسابدار مالیاتی، به سرعت می‌توانید رشد شغلی و توسعه فردی را انتظار داشته باشید. اما همه این‌ها وابسته به آن است که مهارت‌ها و توانایی‌های شما به حد لازم و کافی رشد کرده باشد. انجمن حسابداران خبره با برگزاری دوره قوانین و مقررات مالیاتی، شما را با تمامی مباحث و سرفصل‌های پایه و اساسی مالیات و محاسبه آن آشنا می‌کند. در این دوره، آخرین تغییرات قوانین و مقررات مالیاتی در سال 1400 بررسی می‌شود. با شرکت در دوره حضوری یا آنلاین حسابداری مالیاتی، علاوه بر دریافت گواهینامه و مدرک پایان دوره از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین موسسه آموزش انواع حسابداری، شانس یادگیری مالیات و قوانین آن را زیر نظر اساتید با تجربه و شناخته شده کشور خواهید داشت. سرفصل‌های زیر در دوره قوانین و مقررات مالیاتی و حسابداری مالیاتی آموزش داده می‌شود:

ـ تعریف مالیات و روش اجرای آن ـ آشنایی با هزینه‌های قابل قبول مالیاتی
ـ آشنایی با مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی ـ معرفی معافیت‌های مالیاتی
ـ آشنایی با مالیات‌های تکلیفی ـ آشنایی با دستور العمل حسابرسی مالیاتی
ـ آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده و حسابداری ارزش افزوده ـ پرسش و پاسخ مالیاتی

انواع مالیات

“به غیر از دسته‌بندی مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم، انواع دیگری از مالیات‌ها نیز وجود دارد. مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد، زیرمجموعه مالیات‌های مستقیم محسوب می‌شود. مالیات بر ارث، مستغلات مسکونی خالی و حق تمبر را به عنوان مالیات بر دارایی می‌شناسند. اما اگر بخواهیم مالیات بر درآمد را محاسبه کنیم، با انواع زیادی از مالیات روبرو هستیم: مالیات بر درآمد املاک”

ـ مالیات بر درآمد کشاورزی ـ مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
ـ مالیات بر درآمد حقوق ـ مالیات بر درآمد اتفاقی
ـ مالیات بر درآمد مشاغل ـ مالیات بر جمع درآمد ناشی از منابع مختلف درآمدی

” با در نظر گرفتن کسب و کارهای مختلف، حسابداری مالیاتی باید متناسب با نوع فعالیت و قوانین مالیاتی موجود انجام شود. جرم فرار مالیاتی آنقدر سنگین و زیان بار است که شما را به دردسر بیندازد. به همین دلیل اگر به فکر مکانی برای آموزش حسابداری مالیاتی یا گذراندن دوره حسابداری مالیاتی هستید، باید به نوع مالیات و گرایش کلی فکر کنید. از طرفی اگر به دنبال استخدام حسابدار هستید، باید تسلط آن شخص را به انواع مالیات بسنجید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره آموزشگاه با شماره تلفن 09355547269 تماس حاصل نمایید. “